Tvättilididdilido

Japp. I'm back/Bach (Freusiansk felstavning) in stasch!




Jag och baggen var in på hans (ena) jobb på SBS-radio som ligger i DN-huset eftersom hans chef hade glömt lägga i en cd-skiva i hans bil.

Jag fick en tour genom Mix Megapol, The Voice, The voice TV, Rockklassiker, Studio 107.5 och Vinyl. Sedan tittade vi in genom fönstret till Expressen och DN.
Jag fick även ett studiebesök på SBS-VDns kontor. Han hade en TV där.

Efter det så åkte vi till Aspudden och tvättade bilen. Det var en sån där automatisk biltvätt.
Vi tog det dyraste programmet eftersom SBS betalar.
Det var en jävla skräp-biltvätt. Den funkade typ inte och så var det en jättearg tant som skällde ut oss för att vi inte åkte in direkt efter bilen framför.

Skräpbiltvätten var pajj första gången och sköljde inte så vi var tvungna att gå till arga tanten så vi fick åka ett varv till. Andra gången funkade det inte igen så vi fick gå till en gubbe. Han sa -jag tror det är en säkring som gått. Jag kan ifs fixa det, men vill ni åka en gång till.
-Japp.

Så vi åkte en tredje gång.
Gubben var inte jättelycklig över att få gå och byta säkringar.

Efter det åkte vi ett par varv i Aspudden och till vår förvåning så låg Bredäng precis bredvid. Jag kan inte fatta hur tunnelbanan åker för det är ju en jävla bit däremellan.


Just det. Igår tog jag en bild på Baggens rövhål med Björns macro-objektiv. Baggen stod på alla fyra inne på toaletten och jag satt bakom med kameran. Baggen ville köra med ljuset släckt men det var så svårt med att få in skärpan så det blev lampa på. Det blev inte så bra. En bild blev för mörk och den andra blev för ljus. Björn kanske kan fixa till den i Photoshop. Dra i lite spakar och så. Tyvärr så vill inte baggen släppa sin copyright på bilderna så det kan inte komma upp här på bloggen. De kan bara ses om man besöker Vårholmsbackarna.


(Bonus) Baggen bjuder på en bild på ViperRooms toalett.


Kan även säga att jag precis gjorde bort mig å det grövsta (egentligen inte men ändå) på grund av ett av Stiffos missförstånd med den nya tekniken.
Make mental note #1: Kolla alltid upp fakta d'Stiffo.
Make mental note #2: Kolla alltid vad det är för datum.

0 comments:

Skicka en kommentar