Paket!

Jag fick ett kolli från Jon. Här är en liten film på öppnandet.
Jag kan säga att det ökade min samling med 50%.

Många tack. Jag kan ju även nämna att Jon lånade pengar av mig för att ta sig upp till Ume.
Sedan skickade han ett mail och frågade efter min adress och nämnde i förbifarten att jag inte skulle få tillbaka allt i cash. Det tycker jag var ett bra initiativ.

Videon är ju ett skänk från ovan.



Förövrigt så kan jag tillägga att Ära och Åsna i plural (Åsnor) är samma ord på koptiska. Det tycker jag är storsint. 13. det är ära och hästar på den platsen (Det är åsnor och hästar på den här platsen)
Det är (OYN-ZEN)EOOY som är åsnor/ära. ("OYN-" betyder det är, ZEN betyder att det är obestämnd form, "MN" betyder "på", "ZTWWP" betyder hästar, (M)"MAY" betyder egentligen "M"= den här och "MAY" = plats) (Det hela uttalas "ounheneo-ou mn henhtåår m-mau" där det är "-" ska det vara en liten paus som mellan bokstäverna så man uttalar båda o:na t.ex.)

1 comments:

peter sa...

Lite väl länge sedan du uppdaterade nu va? Dålig stil!

Skicka en kommentar