Etthundra

Idag när jag kom hem låg det en avi på skrivbordet. Från Myran. Jag undrar vad han kan ha skickat.

Tvättar man jeans?
Enligt 1700-tals-poeterna Björn och Baggen så behöver man aldrig, Aldrig, tvätta ett par jeans.
De blir förstörda om man tvättar dem. Barockt för att inte säga äckligt säger jag.
Jag antar att de bara pudrar lite och skvätter på lite rosenvatten. Som nya.

De påstår att man bara behöver vädra dem. Luft gör ju att saker blir rena. Det ser man i äldre obebodda hus om man drar fingret över den gamla telefonmöbel i hallen. Luft renar. Jävla hippies.

Själv ska jag ut och tvätta som faaan nu. Förra gången vi skulle tvätta så glömde de andra att tvätta mina grejjor. Eller rättare sagt visste de inte vad jag skulle tvätta så de tänkte att det var lika bra att inte tvätta något. Så den här veckan har jag haft min Blipville-tröja (läs näst-sista-utvägen-tröja)

(Kom precis tillbaks från tvätten)
Nu mobbar de mig och säger att jag tvättar mina jeans i 90 grader med ABB-tvål med sandkorn i.

Nu tror jag Stiffo gjorde samma misstag som jag gjorde sist nämligen att glömma att säga vilka kläder som var skitiga och rena så nu ligger hans kläder kvar.



Förövrigt så är det här det hundrade inlägget och det firas som sig bör med statistik.
Sedan jag började mäta trafiken den 13 September så har det vart
443 besök av 143 besökare. De har tittar på 723 sidor.
De tittar i genomsnitt 2 minuter och 38 sekunder på sidan.

De kommer från 20 länder där Sverige ligger i topp följt av USA och Spanien.
1.Sweden
2.United States
3.Spain
4.Greece
5.Portugal
6.Italy
7.Canada
8.Australia
9.Chile
10.Brazil
11.Turkey
12.Kuwait
13.France
14.United Kingdom
15.Thailand
16.Norway
17.Uruguay
18.Serbia And Montenegro
19.Germany
20.Japan

I Sverige är det 29 Städer som har vart inne på bloggen.
Stockholm i topp följt av gävle (Jag tror att min ip hemma loggas som gävle)
Västerås ligger bra till och även Göteborg och Falun.

Jag undrar vilka det är i Västerås som hänger på bloggen. Och Göteborg med sina 22 visiter.
Kanske ska man ta de här lokaliseringarna med en nypa salt.

Det är mest poppis att kolla bliggen på kvällen runt 23:00.

Roliga sökningar på Google som lett in till bloggen är
*pensionsspara kalkyl
*smsa med persiska bokstäver
*malmö tredje rikets stad
*jörgen magnusson,, präst
*flickfotograf
*bilbingo
*hudsjukdommar

De flesta skriver dock in adressen direkt i webbläsaren.

91% av alla som vart inne idag var även inne igår.
67% av alla som vart inne är återvändande läsare.


Hipp Hipp Hurra! 100!

1 comments:

Anonym sa...

hämta ut det så får du se. tror du blir överraskad. vad gäller byxor står jag helt på B och Bs sida. ett annat knep än att vädra ifall dom luktar gammal blöt hund är att lägga dom på elementet.

Skicka en kommentar