Bad hairday for the empire

I morse så ringde de från Medis och sa att det var nå fel i ett spel jag skickat över till dem i förrgår så jag fick åka dit och fixa det.
När jag hade fixat hela dagen tror jag att de kom fram till att fixen inte behövdes. Eller rättare sagt att de inte ville starta om servrarna för den.

Eftersom jag var på Medis så kunde jag inte fixa det jag skulle fixa till Alfapet. Så det blev ingen lansering av det idag (kanske inte bara på grund av mig men).

Nu ska jag plugga Koptiska för fulla muggar. Vi är bara tre dagar försenade med förra veckans uppgifter.

Edit: Efter en smart anmärkning av doktorn har jag ändrat namn få företaget i fråga.

1 comments:

Anonym sa...

Apropå allt snack om internetanonymitet, du tror inte du kan hamna i trubbel när du skriver ut namnet på företag du jobbar med och framställer dem som fåntrattar? Jag menar, trist om inlägget dyker upp i en google sökning. Jag föreslår att nämnda företag från och med nu kallas något annat i bloggen, gärna något fyndigt.

Skicka en kommentar