Skidor

Vi på jobbet har fått upp en post på Spelfeber om vårat spel "Michelin SuperG".
Lite roligt.

Jag hade en jättekonstig dröm i natt.
Jag drömde att jag satt på ett SJ-lok som var ombyggt till sightseeing-lok (så man kunde sitta på taket). Jag åkte runt på SJ-loket i en massa tunnlar. Sedan blev loket och jag jättelitet och jag flög (ja loket kunde visst flyga) in i Västerås kommunhus och snodde konst i farten.
Sen ringde Baggens väckarklocka.
Undra hur Freud skulle tolka det?
Jag tror det har något att göra med mitt djupgrodda Västeråshat som jag haft sedans barnsben.

Som ni såg i posten innan har det kommit till min vetskap att mina föräldrar läser bloggen.
Det är inte bra. Nu kan det vara så att jag kanske måste börja självcensurera?

Så Stig Bergman och Anita Bergman ni är härmed portade (och ja jag ser i min statistik att ni är inne.)

0 comments:

Skicka en kommentar