Princip

Jag har hackat på Stiffo lite mycket den senaste tiden men han gör ju så att jag inte kan hålla mig.
Det är bara för enkelt. Han bjuder ju på det. Gratis.

I fredags när vi åkte från Krylbo till Norberg så sa Stiffo "Fan de djävlarna på jobbet ger mig ingen övertidsersättning, Jag kommer fan inte jobba en sekund över. Fan det kan de glömma."

Idag när jag kom hem (Alltså ca 72 timmar senare, en arbetsdag) så frågade jag "Var är Stiffo?"
Baggen : "Han är på jobbet. Han skulle vara kvar lite längre sa han".

(Disclaimer: Han kan ju faktiskt ha förhandlat till sig övertidsersättning. Återkommer.)

Vill även tipsa om att Hallonvägen lagt upp en trailer på "Ny Serie på hallonvägen 2".
Första avsnittet släpps klockan 20.00.
Här är länken!

2 comments:

Anonym sa...

"men han gör ju så att jag inte kan hålla mig.
Det är bara för enkelt. Han bjuder ju på det. Gratis." Säger killen som tror att tunntarmen kommer före magsäcken! moahahahaha!

potmo sa...

jo men den bjuder jag på.
jag är inte den som är den.
moahahahaha säger ju även den som säger att man inte kan uttala Mallorca [Maljorka]. Detta ska gås till botten med.

Skicka en kommentar