Bad Company

Jag har dåligt sällskap, nämligen bara mig själv. Snart ska Erik komma över och surfa fast det var en timme sen. Undra om han har blivit våldtagen?

Eftersom jag har så tråkigt så har jag kollat upp det här med flensost.
Det är smegma som skapas i talgkötlar.
Smegma i sin tur kommer från det grekiska ordet σμήγμα (som betyder tvål)
Hur σμήγμα kan skapa smegma och vad den har sina talgkötlar låter jag vara osagt.

Who killed Davey Moore, who? why? and whats the resaon for?

Visste ni förresten att ordet Novell kommer från italienskans Ny (eller kanske franskans men skit samma). Det betyder alltså att en novell inte är en kort bok utan en ny kort bok.

Om du vill skrika, gör det nu! För i himlen är det försent, fööörsent föööööörseeeeeent. - Rekyl (Fan dom är inge bra)


När jag ändå håller på tycker jag att jag ska lyfta fram Jons utmärkta tips Snutnamn

2 comments:

Anonym sa...

pratade med Erik för ca en halvtimme sen. då låg han och sov.

Anonym sa...

söker du förströelse kan jag med fördel rekomendera detta mattematikbaserade spel http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=7932&genre=0&page=1 tror jag kom till level 17 eller 18 innan jag blev sur och slutade

Skicka en kommentar