Arghhh

Sitter hemma i sängen. Har inte tagit mig ur den än förutom en snabb visit i köket och rostade mackor. Kom på att vi glömde köpa pålägg igår så det fick bli naturale.

Nu har jag kollat alla sidor jag brukar kolla. Inget nytt. Förresten jag kan ju lägga upp min favoritlista. Jag har ju ändå inget bättre för mig.

De här sidorna smackar jag igenom varje dag:

buzz.bazooka.se
pryl.feber.se
mac.feber.se
spel.feber.se
untitled.feber.se (ny)
Smartfox Forum
wikipedia.org
kontraband.com (brukar jag hoppa över för den är inte så kul)
myspace.com (är inte rolig längre och jag är inte aktiv så jag går in av gammal vana)
facebook.com (samma som myspace)
Google Analytics
youtube (fast oftast bara när det är något jag vill se)
Sartorialist
Kärrgruvan (fast jag vet att den inte uppdateras längre)
Pappa
Hannonvägens Annaler
Ytlig


Är det någon som har nå mer man måste kolla varje dag så lägg en kommentar.


I morgon ska jag nog packa mig till jobbet. Det är förjävla tråkigt här hemma nu. Det är bara jag och P1.

Kollade på Babel i morse. Den var inte så bra. Mest lång.
Har läst klart Ivar Lo's Lastbara berättelser som jag slentrianläst de senaste veckorna.
Den var ganska bra men jag måste säga (baserat på endast en bok) att Ivar Lo har fått lite för många kors i taket än han förtjänar.

0 comments:

Skicka en kommentar