snus och glas

I morse räknade stiffo snusarna som låg på Björns laptop. 12 st. På en natt. Ganska OK om någon frågar mig.

Förövrigt (jag tror jag kanske överanvänder det ordet men det är ganska bra.)

Innan jag drog till Örebro i lördags. Björn drog då ett glas i backen. Han tog golvmoppen och sopade upp det.

När jag kom hem på söndagen (med Erik i släptåg) så hojtar Erik till
"Fan det är ju glas på golvet! Det bah knastrar under fötterna"

Vi lyfter på mattan och och under mattan ligger det lite små glasskärvor.På något vis har glaset slunkit under mattan och legat kvar. På måndagen tog Björn bort det.

1 comments:

Anonym sa...

typiskt förtal, hade självklart ingen aning om att det låg lite glas under mattan.. det är säkerligen ett så kallat weapon of massdistraction för att vilseleda er kära läsare från den skakande upptäckten som stiffe gjorde i natt och finns beskrivet i tidigare inlägg..

Skicka en kommentar