Frida H duger för två

Baggen har på något sätt kommit i kontakt med Frida H. från Norberg på Facebook (han vägrar säga hur).
Nu skickade hon sitt tel-nummer till honom (på facebook). Vi bestämde oss för att ringa (egentligen var det bara Baggen men jag hängde på). Headset. Baggen i ena örat jag i andra örat.
Det var jättespännande. Som när man busringde när man var liten fast vi inte skulle busringa (eller jag vet i.f.s. inte vad Baggen hade tänkt säga).

Nu frågade jag.
Baggen:
ba... nämen typ så här köra någon fuling... hej det är baggen... och inte säga något mer tills hon säger något... ah du hade ju nytt nummer... så jag tänkte det är lika bra jag ringer direkt... för att dubbelkolla... kan ju bli skitkul.. (fipplar med mobilen) fan! nu höll jag på att radera Magdalena Graaf ur min telefonbok!


Baggen hade sina kusiner här idag. Martin och Henrik. De bara kikade in och sa att våra blommor var döda i fönstren. Verkade trevliga.

0 comments:

Skicka en kommentar