kvällen

var hemma hos Erik och Sandra igår. Jag drack Gin och Tonic.
Det var ett par ladiés där som Erik kände sedan ume. En som hette Frida och en annan jag inte kommer ihåg vad hon hette men det var hon som var snygg och det var hon jag stötte järnet på.
Sen sa tjejerna att nu drar vi. Ja sa jag kan dra jag med för jag har druckit upp mitt helrör gin och börjar känna mig lite mosig.
Vi fick en vägbeskrivning av Erik. Vi gick helt åt helvete och tog en taxi till Liljeholmen.
Tjejernas tåg gick och jag såg att tåget till Norsborg gick från andra perrongen om tre minuter.
Men jag hittade fan inte dit. Yra runt tills jag kom på att jag ska ta en taxi hem.
Öppnade första bästa taxtdörr.
N: "Vårberg tack"
T: "Dra åt helvete"
Jag lutade mig bak och såg att det inte var en taxi utan en vanlig personbil.
Åkte hem. Jag och Sofie sov bredvid varan och reciterade Eddie Murphy.
I wanna kiss my self. Mmmmouah......... Ha!

Den där bruden jag limmade på blev det inget med. Jävligt tungrodd en.

1 comments:

potmo sa...

SOPHIE!!!!!!!! SOPHIE!!

Skicka en kommentar