Gårdagen

Igår var det ju lite osäkert vad som skulle komma upp.
Jag ringde till Erik. Han tipsade om Queer-videofestival (Queer är förövrigt nytt ord i SAOL på Q).
Det lät kul. Sedan ringde jag Emma som var i STHLM. Hon satt hemma hos grannen Maria så jag kilade över och sa hej över en öl. Sen gick vi till Carmen där Sara och Linn var å.
Det var trevligt.
Jag och Linn ställde oss i kön in till Kvarnen men fick inte komma in(!?!). Mycket mystiskt. -Det är 25 i kväll.
Kan ha vart så att han kände lukten av att jag skulle stå på GAIS-klacken på söndag. Detta tar oss osökt in på morgondagen.
I morgon ska jag Linkan, Erki (Sandra kanske skulle med å men det är inget bestämt än) och någon av Linkans kompisar på GAIS-Hammarby.
Vi ska stå i GAIS-klacken. Det blir rackarns kul!

Du ska jag bara försöka få tag på Linus så vi kan köpa biljetter.

1 comments:

Anonym sa...

Biljetterna är införskaffade. Vi hörs under förmiddagen imorgon.

Skicka en kommentar