bokmässan

Jag sitter och lyssnar på P1 och väntar på Joakim som aldrig kommer. De intervjuar författare.
De är läskiga allihopa. Nyss var det Åsa Maria Waldau (Kristians Brud).
Fan vad de håller på och skiter ord i kapp. De stod först i kön när gud sprutade prettosalva.
Alla har konstiga uttal och gurglar. Erik Eriksson (Brev till samhället) är den enda med lite brahet.
Han ville inte svara på P1's prettofrågor ("Vad är bokmässan byggd av" (kärlek, papp, hjärtan, bla bla bla svarade de andra), "Är det någon du är rädd för?", Johan Wilks (heter han så) var den enda som skulle kunna vart orolig men han hade en säpogubbe med sig så han kan ju hålla käften. Fast han var mest rädd. Åsa Waldau kände sig sviken och rädd. Inte konstigt att de håller på så när de är så rädda.). "Jag förstår inte frågan" och så gick han.


Ni blev det "Man vänjer sig" med Kjell Höglund. Det är ju bra i alla fall.
Jon frågade idag hur man lägger upp musik på sin blogg. Jag visste inte. Jag letade och det visade sig att man måste ha en egen server gör att göra det. Det tycker jag är dåligt.

Baggen tyckte jag skulle skicka ut ett ...... ja fan nu kan jag inte skriva för nu bler det världens främst bakåtsträvare. wawawiwa!

0 comments:

Skicka en kommentar