Kopenga

Jag och Olle var i Köping och hejade på Boris och John.
Vi drog hem till en Jugge-tjej som hette Moa och drack G&T. Hon var inte speciellt pryd direkt.
Det var kul. Vi stod och rökte i köket och någon nämnde Eiffeltornet. Jag föreslog att vi skulle köra ett Eiffeltorn med Moa.
Moa: "Vad är det?"
Jag: "Hämta en kamera så visar jag och John"
Moa: "Okay!"
Hon hämtade en kamera.
Jag "OK ställ dig på alla fyra"
Moa "Okay det här kan ju bli kul"
John och jag ställde upp i pose och klappade ihop händerna.
Det blev en väldigt bra bild. Fast det var hennes kamera så jag kan inte visa bilden.

Hon var väldigt nära på att spicea till det (eftersom det far inte coolt nog) med att plocka fram hennes leopardfärgade raffset och att vi skulle stå i underkläder men hon bangade när hon kom på att hennes brorsa skulle spöa oss då.

Hon berättade även att hon tyckte det var sopigt när folk som ville ha sex lindade in det i SMS i stället för att bara skriva med stora bokstäver "SKA VI KNULLA?". Det tyckte jag var kul.
Det är roligt med tjejer som är rakt på.

På festen var även Mattias Pettersson. Han hette Mattias Flink med hans familj bytte av någon mysterisk anledning bort efternamnet till Pettersson någon gång efter Lördagen den 11 Juni '94.
Han var en rolig prick och ska få i uppdrag att extracta Effieltornet så jag kan publicera den här på bloggen.

Vi drog från Moa till sett ställe som heter Hantverkans. Det var lite som Greenman i Fagersta. Alla snygga tjejer hade pojkvän. Som vanligt.
På vägen dit testade jag att skicka ett SMS till Moa för att se om det gick. Jag fick inget svar. Nu när jag satt på tåget till STHLM så kom jag på att jag fick numret av John och jag har fan inte en aning om vilket nummer han faktiskt gav mig.

Jag John och Olle gick hem till John (och hans väldigt trevliga föräldrar) och klagade över kvällen och sov.

1 comments:

Anonym sa...

haha! men du fick faktiskt numret av mattias, tror jag.

Skicka en kommentar