Snusras på börsen

Idag föll Babylons torn, föga överraskande. Klockan Halv nio i morse så var Stiffo lite ovarsam i duschen (antagligen hetsrunkade han) här till vänster. Jag stod precis bredvid tornet. Baggen som sover här till höger vart skiträdd och vaknade med en väldigt rolig min på ansiktet. Dock hann jag inte fota den innan han kom på att det inte var något farligt och grötade ner sig i kudden igen.
Ett antal bjudlock hade gått upp så det låg begagnat över hela golvet.

Jag hann bara ta bilden innan jag smet till jobbet så Baggen fick styra upp det hela när han vaknade.

...

Idag hittade jag en till glasbit under mattan. Björn hade kanske inte gjort det bästa jobbet i stan med dammsugaren. (På tal om damm så vet ni väll att damm, lamm, och ramm är de enda orden i svenska som stavas med två "m" på slutet?)

1 comments:

Anonym sa...

mmm, härligt! och farmförallt oväntat!

Skicka en kommentar