Paket: Okänt


Idag fick jag en avi att jag hade något på posten när jag kom hem.
Undrar vad jag har beställt nu tänkte jag. Jag har ju fan inte beställt något. Hoppas jag har fått en till uppsättning Bianchi-kläder var min andra tanke.
När jag kom fram fick jag ett ganska litet paket adresserat till Nisse "Måns" Bergman.
Jag började ana musslor i gossen.
Bäst att filma när brevbomben smäller tänkte jag. Här är filmen:


Jag gör ett par enterslag så jag inte spoilar vad som var i. Ni får scrolla lite efter att ni tittat på filmen.































Tack Ida du är fan BÄST! (Det är Poofen jänta som har skickat antar jag i alla fall) Nu kan jag flasha som fan på jobbet med den här. Ska fixa ett par shyssta tygpatchar till den bara. YEAH!

1 comments:

Anonym sa...

Doktor Måns Mengele!
Ditt nya smeknamn nu när du visat oss hur snygg du är i rocken... Väldigt snällt av Ida att posta dej en rock måste jag ju säga. Püss & Hej

Skicka en kommentar