Home again

DSCF0011

Det här åt jag idag. Parmaskinka med halloumi (jag skulle köpt Mozarella) och pasta. Visst ser det läckert ut? Ser lite japanskt ut på bilden tycker jag.DSCF0012

Hållen har märkt sina stumpor efter en despyt om vem som hade alla vita tubsockor (enligt Johannes Håll var alla hans).

DSCF0013

Baggen och Johannes håll kom precis hem. De började med att stå och plinga på dörren tills jag kom och öppnade men då öppnade de med nyckeln de djävlarna. Här på bilden så ska Baggen se ut som att han suger av Hållen men han bangar ur precis innan bilden tas för "nej jag kan inte göra så på första bilden".

3 comments:

Anonym sa...

Du stekte väl inte parmaskinkan gosse?

potmo sa...

Jo. Det var inte så smart. Den blev lite stel och så. Nästa gång ska jag bara steka osten och sen slå in den i skinka.
Och sen var det ju fel ost. Inget blev riktigt rätt.

peter sa...

Nu blir jag förvirrad. Du ska väl inte snurra till det ännu mer genom att _steka_ mozzarella?

Skicka en kommentar