Liv i lådan

Det blev ett jäkla liv i lådan efter den där bilden som någon efterfrågade (Jag vet vem det var som startade det hela nu i alla fall).

En sak som är kul som MrDoktor påminde mig om.
Kolla på svenska Wikipedia på sökordet "penis". Informativt... Men kolla sedan på
spanska Wikipedia på sökordet "penis" och sedan när ni trodde det hade nått toppen så kolla på
Esperantoversionen av Wikipedia på sökordet "penis"

Ni kan ju kolla några bubblare å om ni inte har något för er
Afrikaans
Danska
Tyska(Har även en bild på mikropenis)
Franska
Lojban (Det är ett påhittat språk)
Engelska(Check that hängpung out)


När ni är klara med det.
Ryska Anus


Ja jag har ganska tråkigt. He he he. Och jag har kollat igenom alla språk på Wikipedia efter vilken som hade den bästa bilden.

Det har blivit mycket snusk på senare tid här. Detta måste styras upp PRONTO.

4 comments:

Anonym sa...

Nisse, vad är pågång? Har du bytt lag? Blitt slang fixerad? Jae orolig =|

Anonym sa...

intressant att fransmännen har med en bild på en hästpenis...

Sofia sa...

varför är mikrosnoppen den mest skrämmande, trots sin uppenbart blygsamma storlek?

potmo sa...

jag tror det är ungefär som med möss och spindlar.

Skicka en kommentar