DOTA

Körde allstarsmöte nyss i Dota (sitter här i venten och spelar lite Dota...).
Armegruppe Nord: Karl (Team Hallon), TB(Team Hallon), POTMO(Team Vårberg)
Armegruppe Sud: Perran och han klasskompisar. (Team Skitapa från Skövde äter bajs)

Vi fick episk pisk fast de var ifs en mer nästan hela tin. (Hade inte jag vart med hade vi vunnit)
Jag dödade 2ggr och dödades 13ggr.
Jag glömde ta skärmdump med resultaten men jag antar kallt att det blir retur och så djävlar ska jag vara Sniper Dwarf istället för Axe som sög balle (jag körde -random för jag trodde inte man fick vara alver). Jag köpte tre quaterstaffs två regenringar och en sko. Kanske inte tiptop med Axe.
Då ska man bara ha HP och regen eftersom han har så kass ultimate som är closerange men jag orkade inte leta på vart man köpte Heart of Tarrasque . Och jag fick inga pengar så det sög ju. Loosade typ 4000 på att dö.

Aja. Vi tar dem nästa gång.

1 comments:

Anonym sa...

Du får fan inga kills utan wallhack :)

Skicka en kommentar