Calm before the storm

Ja samma reubrik som på the satrorialist (som inte är nå bra längre)

I alla fall. Jag sitter på jobbet och väntar på att Björn ska sluta jobba så att jag kan komma över och blänga på hans lägenhet som ligger här runt hörnet. jag börjar dock bli mäckta hungrig så jag kanske får kila förbi mackedånken på vägen dit.

jag har fotat och filmat lite här på jobbet från dagen så det kanske kommer upp ikväll. Glömde dock bort att jag hade kamera så det blir kanske inte jätteintressant.
The main event är ju att fota hemma hos Björta.

Han har förövrigt köpt en iMac (switcheeeeer (melodi: Thriller med Jackson)). Han satt hemma igår och hade varken TV eller dator så han spårade och gick och köpte en dator first thing in the morning.
Nu är problemet att han inte har något internet så jag har tankat ner VLC (jag hoppas det var det han frågade om) till honom som jag ska bränna ut nu. (Såg nu att vi inte har nå brännskivor så det blir inge med det)

Rapporterar i kväll om det inte blir försent. Såg att det var lite batteri i kameran nu för jag tog kort på vårt biljarbord.

Johannes Håll ringde idag förresten. Det blev en kort visit i Norberg. Han flyttar in igen i morgon. Baggen kommer å då.
Björn hade vart och tagit sitt täcke berättade han idag för er som undrade.
Hmm. Kan jag lägga till någon kul bild till det här?

Ska se vad jag hittar.
Oh en bild på mig på nyår. Murpan la den i våran "shared folder" på MSN utan att säga något idag. Jag tror faktiskt inte jag är så full som det ser ut (även om klockan typ är halv sex och alla hade med sig dubbel laddning % och allt var borta på morgonen). Och det är inte en fläck på brallan utan nå skit på linsen. Sedan ser det ju ut som att det bara var jag som dansade i bar över vilket inte var fallet. Jag ska inte hänga ut någon men....
Om man förstorar så ser man att jag har navelludd. Det är lite kul. Eller inte.

Murpan har inte du filmer på när Björn sabrerade chamangen vid tolvslaget eller nå bilder på några andra av de sabrerade flaskorna? Vor kul. Lägg upp dem vettja. Någon kanske har en film på när XXX (edit: tog bort namnet) håller på att ha ihjäl alla med den där raketen.

0 comments:

Skicka en kommentar