FAS


Ja vad gör man?
Ovan är min bild på MSN. Konversation från nyss på MSN. potmo@hotbrev.com är jag.

En annan säger (20:52):
yo

potmo@hotbrev.com säger (20:52):
moj

En annan säger (20:52):
haru nåra paypal siter
?

En annan säger (20:53):
haha din bild

potmo@hotbrev.com säger (20:53):
ne. jag har glömt kolla upp det. kanske ska ta en kik nu
va vilken? MSN bilden?

En annan säger (20:53):
så ser barn ut om mamman dricker under graviditeten

potmo@hotbrev.com säger (20:53):
ha ha

En annan säger (20:53):
FAS heter det

potmo@hotbrev.com säger (20:53):
FAS? *wikipediar*

En annan säger (20:54):
man får långt mellan ögonen och ofta adhd, om inte tokgrava skador

potmo@hotbrev.com säger (20:54):
fetalt Alkoholsyndrom
En annan säger (20:54):
http://www.fasforeningen.nu/
dagens länk

potmo@hotbrev.com säger (20:54):
tre på tusen får det i sverige. Låter mycket

En annan säger (20:55):
http://www.faslink.org/National%20Geographic%20-%20Article%20on%20Fetal%20Alcohol_files/FAS_4.jpg
potmo@hotbrev.com säger (20:55):
bloggar om det

En annan säger (20:55):
ingen bra vild
bild menar jag
du måste ju hitta en bra bild

potmo@hotbrev.com säger (20:55):
jag har ju en

En annan säger (20:56):
ja, den är bäst!
http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/aa63/images/fas.gif
jättebra tips på hur man spottar en FASare

potmo@hotbrev.com säger (20:57):
ha ha ha

En annan säger (20:58):
de ser lite ut som hobbitar
fast fulare

En annan säger (20:59):
hobbitar spottar ju inte i glaset direkt

En annan säger (20:59):
det såg man ju i sagan om ringen-trilogin
( de senaste inläggen är XXX!)

edit: tog ort namnen.

Nu ringde björn så nu drar jag

1 comments:

Anonym sa...

Vafan Nisse, jag ska ju ha alias här... Nu vet ju alla att det är jag!

Skicka en kommentar