Ytterligare ett bridrag

Det trillar in bidrag stup i kvarten här vilket jag är väldigt glad för. Det här bidraget kommer från Oskar Andersson som är konstärlig ledare på mitt jobb. Han har som ni ser helt vikt av från trenden med ultravåld, infrasex och drougs.

Det är fortfarande en del som jag skulle kunna tänka mig att de läser här och kan göra fin grafik som fortfarande inte skickat in något bidrag. Så plocka fingrarna ur och börja kreera.

adressen är som vanligt nisse på raketspel punkt se

5 comments:

Anonym sa...

Ingen har ännu listat ut varifrån jag tagit "I-ormen". Jag som trodde det fanns läsare här som intresserade sig för revolutionära grupper (ledtråd).

potmo sa...

min första gissning var Italienska faschister men jag vet inte om jag tror det längre. Har det något med Engelbrekt att göra?

Anonym sa...

Södra europa är riktigt, men fel land.

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Euskadi Ta Askatasuna eller ETA Baskiska frihetskämpar eller terrorister om man så vill. Symbolen beskriver deras motto. Vass som en yxa, tyst som en orm.

Anonym sa...

Rätt. Oskar vinner en klapp på axeln!

Skicka en kommentar