Fjäderlock

Mail från Poofen:
Mouhaha..

Tänkte att du kanske ville fortsätta berätta för världen om Hawaii-Kråkan smeknamn och hans lock som jag klippte bort på oleary's...

Jag höll på att fnissa ihjäl mej när jag hittade en ihopknögglad hårboll i min jackficka igår...
Tro fan att det var Hawaii-Kråkans lock som jag hade sparat... Tänkte tydligen att den kunde vara bra o ha..

Den smått otäcka bilden föreställer Hawaii-Kråkans hår liggandes på en gammal pizzakartong...

Ha de fint..
/ Poofen


Lite bakgrund:
Poofen klippte Hawaii-kråkan när vi var på O'Learys (Fagersta) i helgen. Dock kan jag inte berätta så mycket mer eftersom jag var och sket när det hela hände.
Kanske Hawii-Kråkan själv kan berätta? Eller Plufsen?

1 comments:

Anonym sa...

Plufsen frågade om han inte kunde få klippa en lock av mitt hår ifall vi inte skulle ses på ett tag. Det fick han så han tjatade till sig en sax i baren. Som många vet så är han lite darrig på handen och klippte mer eller mindre av hela högersidan. Såg ganska fräckt ut, "söder-indie" som Sophie sa. Eller krautrock om man så vill..

Skicka en kommentar