Club Gaffa

Igår var jag ute med Gurra från Medis på Gurras Tjej, June's, klubb som heter Club Gaffa och huserar på Landet. Först var vi och käkade Indiskt någonstans där jag inte visste var vi var med en till kille som hette något på J. I alla fall vi snackade tv-spel och drack bira.
Jag sa att jag har tänkt göra en digital version av spelet Diplomacy och undrade om de hade spelat det någon gång. Då visade det sig att "J" var både svensk och Finsk mästare i Diplomacy (Han hade pluggat finska på universitetet och jag antar att han satte sina kunskaper i praktik som Diplomacy-spelare).

I alla fall så drog vi ut till Landet och drack mer bira. Mycket trevligt.
Det var liveband. Några som spelade Madonnalåtar i någon form av jazz-stil tror jag det var meningen. Jag missade det mesta för jag stog och tjålade tidig kristendom och namedroppade tv-spel med "J".

Sedan tog jag en taxi hem.

Hemma så var Olle och John + alla andra. Det såg ut som om vi gömde flyktingar från albanien för det låg madrasser överallt och en jävla massa folk.

I dag när vi var och käkade lunch på HotWok så såg jag Runar som köpte nudlar. Hembeställning. Han pratade headsettelefon på engelska. Jag sa att jag tyckte vi skulle kidnappa honom. Jag vet inte om han hörde.

Nej nu kanske jag ska jobba lite...

0 comments:

Skicka en kommentar