Går

Igår var jag och Kulan och Johannes Håll ute och tog en bärs, det var trevligt.

Idag ska jag plugga och tvätta och Olle och John ska komma över. De ska spela in en dokumentär om en mördare så de ska vara här tills på torsdag tror jag.
Tillbaka till tvätten. Typ i måndags bokade vi tvätten. Baggen kom på att han kanske inte skulle hinna vara med att tvätta för han skulle till V-rås så han frågade om vi kunde tvätta åt honom.
Björn är inte hemma för han är hos sin tjej så han kommer bergis inte vara med och tvätta.
Johannes Håll berättade precis att han ska till sin syrra och käka så han kommer inte vara med och tvätta. Detta leder ju alltså till att jag får tvätta allt. Mycket skojigt... Vad jag ska njuta...
jag överväger att glömma allt och gå och sova i stället.

Jag och Johannes Håll har precis kollat på typ världens sämsta film. The Libarian den sög deluxe.


Nu ska jag plugga lite.

0 comments:

Skicka en kommentar