Gårdagen

Igår så hade vi som sagt fest på jobbet. Jobbet fyllde sju år.


Da Boss.
Linkytron.
Per.
Orre och Cisso från fyran.
Me. (Jag köpte en ny kavaj på Derssman. 1000:-.Jag hade på mig den ca 30 min. Lätt värt)
Jag tycker jag passar in i ett grått kontorslanskap.
Björn och Baggen.


Inlägget igår kan ses som att det var lite splittrat och osammansatt. Det beror nog på tidpunkten och att Johannes Håll pratade hela tiden.

Idag ringde morsan. Hon har fortsatt kolla på min blogg. Jag sa åt henne på skarpen att hon skulle ge fan i det. Då sa hon att Internet är fritt. Då sa jag att jag skulle lägga ner bloggen om hon inte slutade. Då sa hon att jag skulle göra det i så fall. Då sa jag att jag skulle lösenordsskydda bloggen.
Det dumma är att jag inte vet hur jag ska distribuera lösenordet till alla och ändå inte skicka det till mor och far. Fan!

1 comments:

Anonym sa...

Du får väl säga åt dom på skarpen, det har fungerat i alla tider. Om du int vet vad skarpen är så hör med Olkefall, det är en klok karl.

Skicka en kommentar