Weekend

Fredag

Sitter hemma hos Henka. Henka visar sitt samurajsvärd, sin machete, sin bajonett. Det var coolt. Poofen visade en jätterolig bild på en lapp som satt på toan på bruket i Fagersta där det uppmanades att den som roade sig med att smeta bajs på handtaget och väggarna skulle sluta med det. (Jag kanske kan få tag på bilden av Poofen, ska kolla upp det)
Efter ett tag kom Murpan över å. Efter ett tag till så gick vi på O'Learys. Det var 100 :- inträde. Vi kommer in och glider runt. Det är ett band som spelar. INGEN lyssnar över huvud taget. Poofen klipper Hawaii-Kråkan "För att ha en lock som minne". Jag går och skiter efter att jag druckit en halv öl och när jag kommer tillbaka så är vi redan på väg till Greenman.
100:- inträde. Gred runt lite och så åkte vi hem.

Lördag.
Åker hem till Murpan och ska laga mat och dricka lite vin. Mycket trevligt. Jag står för Johannes Hålls och min del av käket. Det blir en quorn-gryta med grädde, paprika och tomater. Av någon konstig anledning luktade grytan precis som Profil kondomer. Efter att Jonas och Murpan hjälpt till med lite balsamvinäger och socker då blev det ganska bra.

Mycket trevlig kväll.

1 comments:

TB sa...

Haha så Jon kallas Hawaii-kråkan i sina hemtrakter. Spännande. Jag ska försöka få folk att anamma det här uppe.

Skicka en kommentar