Whats up dog?

Igår var jag hemma hos Erik och Sandra och pluggade igen. De bjöd på kåldolmar och surkål. Mycket fint. Och så var det Koskin och cigarill på maten. Man blir ju mottagen som en prins där ute i Årsta. När jag skulle hem så blev det brådis så jag fick springa till tvärbanan. Detta har lett till att jag har en misstänkt benhinneinflamation.
Jag fick även skavsår av mina (skarpögt Peter) Vagabondskor på kuppen. Det värsta var att jag kom två minuter innan tvärbanan gick så jag hade inte behövt springa som en besatt.

Igår var jag och käkade lunch på något ställe på Kungsholmen (som jag inte kommer ihåg namnet på) och efter det har jag skitit knäck i parti och minut. Det är nästan så att man skiter i att torka sig för man ändå ska in och köra en vända till om någon minut.


Jag har även ett länktips, i första hand riktat till Murpan. Här är det. Snygga möbler.


Farsan säger att "Jag tror jag köpt en Rover 75 '00". Det är grymt även om jag inte förstår hur han inte kan veta utan bara tror. Rover är ju ett väldigt fint märke. Brittiskt såklart.
Jag glömde fråga men jag hoppas den är i British racing green.

Idag var Erik över och pluggade. Jag bjöd på hamburgare.
Förresten så gav jag bort min F3:a i födelsedagspresent till honom.
Hans gamla telefon var ett vrak. En sån där Ericsson som byggjobbare ska ha som är stöttålig.

Idag ska jag lägga upp en länk till min koptiska ordbok. Den kommer lite senare så håll ut.

0 comments:

Skicka en kommentar