Nya skor.

Jag var in på Westermalmsgallerian (ja jag tror det stavas med W. Fånigt) för att köpa ett par nya skor. Jag gick runt och kollade och hittade ingen skoaffär. Jag belv arg och tänkte ut ett otroligt bra blogginlägg om hur kasst westermalmsgallerian är. Gick typ en meter till och så hittade jag en skoaffär såklart.

Jag hittade ett par fina skor.

När jag kom hem var bara björn hemma.
Johannes Håll kommer hem och frågar vem som är här (nya skor i moské-hallen). Jag säger att det är mina. Johannes Håll säger att han trodde det var en tjej som var här eftersom det är tjejskor i hallen.
Baggen kommer hem. -Vem har köpt nya skor? -Det är jag. -Varför har du köpt tjejskor?
Frågan är nu. Har de ringt och teamat ihop sig? Är det tjejskor. De stod på en hylla med blandade herr- och damskor... De är ifs lite smala på bredden... Avgör själva:





Jag måste nog klippa mig.

4 comments:

Anonym sa...

Det är ju inte tjejskor. Det är clownen Mannes skor.

Pappa sa...

De är ett par mycket fina skor. Ett par skor för en gentleman, de ser mycket sköna ut också.

peter sa...

Vagabond?

Anonym sa...

Dan gillar också tjejskor, han kanske har några tips!

Skicka en kommentar