F3

Jag och björn ska köpa en ny telefon. En var alltså. Den har allt, nämligen inget.
Ingen kamera, ingen mp3, ingen färgskärm... allt. Plus att den inta har några menyer alls utan allt har en knapp. Den heter Motorola Motofone F3.
300:- inget abonnemang.


Baggen:
"Jag gillar kolla på snygga kändisar.
Jag mötte Tilde Fröling på Drottninggatan förra veckan. Då fick jag lite stånd. Henne vill jag ju knulla (baggen säger att det var "ligga" och att det är ett felcitat. det är det inte) med."

Björn ligger plus på sitt tjeckkreditkonto för första gången sedan första dagen han hade det.
Björn:
"Det är inte bra jag måste ligga back"


post 200 Hurra!

2 comments:

Anonym sa...

Har han ett tjeckiskt kreditkort? Ärligt talat, lägg ner koptiskan, lär dig svenska.

potmo sa...

jo jag vet att det inte stavas så (och jag tänkte på det när jag skrev inlägget) men jag orkade inte kolla upp hur det stavas på rikitgt.check kanske.

Skicka en kommentar