27/11-07

hela kvällen har egentligen gått åt till en sak. Bygga fond-vägg av snusdosor.
för att börja med så var v tvungna att tömma alla dosor på gamla snusar, det va riktigt äckligt men eftersom vi är män så var det bara att hugga i. (Bildreportage kommer i morgon)
vi kom i alla fall fram till att det vore coolt och göra något sorts mönster i väggen.
Det har tagit hela kvällen och vi är precis klara. Mer kommer i morgon.

Nyss ringde Johannes Håll. Han hade vart ute och supit med Kulan och Mattson.
Just nu är han i Norsborg eftersom han somnat på sista tunnelbanan. Nästa hem går 6.30.
Nu har han bestämnt att han ska åka taxi hem. Jag tror inte han vet adressen men men.
Han har inga kontanter och hans kort funkar inte så jag får sitta uppe och vänta på att han ska komma hem vid 4.30 och betala hans 2500kr's taxi som har tagit honom tre gånger fram och tillbaka till vårbygård. Oh det är så bra!

Odds för att Johannes Håll har 0kr på sitt konto imorgon: 1/41.
Odds för att Johannes Håll går till jobbet i morgon: 1/73. Bet lämnas innan klockan åta i morgon.

Nu ska vi jävlas med honom och ställa all överbliven snus från dosorna och ställa den illaluktande sörjan under hans säng och se hur lång tid det tar innan han märker det och får spel bigtime. Kommer vara väldigt roligt i mogon när han är bakfull och tycker han luktar skit och spyr. hi hi hi.

4 comments:

Anonym sa...

någon kommer att få ett pungslag ikväll...

Anonym sa...

jag sätter en femma och en vegetarisk mosbricka på att han inte stämplar in imorgon. det är fan större chans att han kommer boka paintball.

Anonym sa...

hahaha! alla har fel. jag har pengar och jag gick till jobbet. jag kom till och med upp innan nisse! fast jag var full! in your faces bitches!

Anonym sa...

jag tror det är så att du frtfarande är så full att du tror att du gått till jobbet när det i själva verket är Björn och Nisse som burit ut din säng i soprummet för att se hur lång tid det tar innan du märker det. jag gissar att du märker det frammåt söndag.

Skicka en kommentar