Telefonen

Idag fick jag och Björn våra språijlans nya F3:or (samma mjukvara som F16) .
Den är jävligt bra men å, ä och ö funkar inte. Och det får bara plats ett kort ord på skärmen samtidigt när man läser SMS. Annars är den grym. Jag kommer inte använda den för den hade inget minne på mobilen så jag måste lägga in alla kontakter en gång till. Istället har jag satt i mitt kukapan-simkort 076-5852726 (076-kukapan)

Vi har filmat, men baggens mobilkamera är 1994, så jag vet inte om det blev något ljud och man ser typ inget för det är så litet men det är kanske kul ändå.

Nu blir jag fan förbannad på Blogger. Den här filmen har stått och "processing...." i en halvtimma nu. Det lär ju vara nå fel. Fan vad sur jag blir. Och jag har redan gjort om det en gång.

nej nu skiter jag i det. det blir ingen film på mobilen.

0 comments:

Skicka en kommentar