Weekend

Var hemma i NBG och lattjade runt. Tittade på nya bilden och så. Den var fin men den hade inte skinnsäten vilket jag tyckte var lite av en besvikelse. Sedan var det automatlåda på den men det kan man ju sedan Daimlern.

På fredan hade jag tänkt åka över till Murpan och dricka glögg alternativt att åka till Poofen och supa. Dock så skulle Bullen ha han om drickaköpandet och det gick ju käpprätt åt helvete eftersom han tycktes tro att systemet stängde halv elva på kvällen.

På lördagen tog jag och Bullen Rovern och åkte till Örebro. Vi klunsade om vem som skulle köra hem den igen eftersom Bullen skulle på turné med Path Of No Return så han skulle stanna i Örebro. Jag skulle ju tillbaka till STHLM. I alla fall förlorade Bullen med 3-2. Jag tror inte han har vunnit en enda gång mot mig.

Adam klippte mig. Det blev bra men kanske lite mycket Tyskland '34/Synthare/EMO. Jag får lägga upp en bild i morgon.

Nu när jag kom tillbaka till STHLM station så hade de riggat upp Rock Band på XBOX360. Det såg grymt ut men jag fick inte spela något.

0 comments:

Skicka en kommentar