vadihelvete


Ibland slår det slite i skalln' på en. Nyss köpte jag en sådan här bricka som man kan sätta LED-lampor på och få dem blinka. Det är ju coolt. Jag köpte 600 lampor till å. Den kan köra på batteri men jag köpte en adapter för säkerhets skull. Undrar vad jag ska göra med den. Lysa lite kanske. Det tog i alla fall PayPal.

Åh vad har jag gjort?

Man kanske kan ha den och filma med? Den kanske lyser jättestarkt med sina 600 lampor. Det här kanske är mitt bästa köp någonsin.

Och vad står V.D för?

3 comments:

Anonym sa...

V.D. = venereal disease = könssjukdom.

Anonym sa...

går den att programmera? Kanske kan göra nån slags grafritare?

Anonym sa...

V.D. = VattenDjur. Personen som håller upp manicken är i själva verket en fisk och behöver den för att kommunicera. Det är alltså ett handikapphjälpmedel som du respektlöst exploaterar för att få en rolig stund när nån som behövt den på riktigt kunde fått ditt exemplar istället.

Skicka en kommentar