Nordman och Chrille P


Jag fick ett tips i dag om en mycket Bizarr historia som måste florerat på Internet ett tag men nu har blivit aktuell igen med schlager-sm.

Enligt någon lokal tidning i Uppland ska Christer Pettersson (Missbrukare, Kriminell, Mediepersonlighet (enl. Susning.nu)) och Håkan "Nordman" Hemlin (Missbrukare, Showare, Mediepersonlighet) vart ett par och till och med planerat vigsel.

Som ni ser på bilden, som faktiskt knappt är ett collage (bilden är från ett legendariskt nummer av svenska Hustler) , så hade de mycket trevligt. För vad går inte upp mot lite nakenbrottning och skumpa? Typ inget.

Jag undrar vad som startade det här. Nordman går i alla fall ut själv och dementerar historien i juli på Expressen. Jag tror att det är en "vän till familjen" eller kanske kära gamla Flashback.info som startat det här. Av någon anledning kommer jag inte in på expressens sida nu så jag kan inte göra någon efterforskning på vad expressen skrivit om historien men jag är ganska säker på att de gick i drevet.

Är det någon som vet mer om den här historien?

1 comments:

Anonym sa...

inget liv?

Skicka en kommentar