Affisher från förr. Nu blir det på riktigt.

Det ser ut som att man har lite internet på eftermiddagarna. det är trevligt att man kan snålåka lite ibland i alla fall.
Nu när jag flyttade hittade jag en sån där brun rulle man har affischer i. Jag håller nu på att inreda lägenheten med olika affischer och tavlor så jag blev väldigt gladd när jag såg att det kanske var tillskott i rullen. När jag öppnade den visade det sig att det var lite gamla affischer som jag har gjort på gymnasiet tror jag. Gymnasiet är förresten när man tänker på det aslänge sedan.

Först ut en favorit: Elevrådsaffischen från tvåan i gymnasiet. Jag och Björn var med en kort stund. Det enda vi uträttade var att sno ett par alldeles förstora studentmössor i elevrådsrummet plus den här affischen. För er som inte kan er tyrann-/mördar-historia så är det uppifrån tillvänster: Alf Svensson, John Stuart Mill, Chrille P, Greven, Lenin, Lee Harvey Oswald, Stanly Paul, Manson, Adam Smith, Khommanee, Pinochet, Pol Pot, Timothy mcVeigh, Robert Mugabe, Ignatius, Khadaffi, Hitler, Nixon, Palme, Stalin, Nero, Tomas Quick, Mussolino, Margaret Thatcher, Johannes Paulus II, Himmler, Idi Amin Dada, HIV-Mannen, Napoleon, Clark Olofsson. Jag känner att det hade behövts en tom ruta med "din bild här". Några är ju lite svårt att säga vad de gjorde fel och varför de är med i ligan över Tyranner/Mördare, t.ex. Idi Amin. Vad gör han där? Men man kan inte alltid stå för ens ungdom. Man har väll blivigt lite mer stofil.
Här är en poster som jag och Olle gjorde i Maya fast vi inte kunde det. Det är för den, i Norberg återkommande, eldfestivalen.
Rockaway beach. Norbergs enda riktiga musikfestival (tro inte att det är Norbergsfestivalen(electronica och annat bogus)). Ansiktet är fasligt likt Mattes. Jag kommer inte ihåg om det är det.

Nu kommer Erik över snart.

0 comments:

Skicka en kommentar