Flytten

I Lördags hade jag internet i den nya lägenheten men sedan var det någon som tog det från mig så nu måste jag fixa eget.
I alla fall så har jag en liten film från det nya hemmet. Tyärr hade jag råkat ta bort den riktiga filmen som är en lite guidning genom lägenheten i ett Vlogg-format (VideoBlogg).
Den här filmen är nästan lite roligare ändå med farsan som Rocky i Jönssonligan.
Det kanske kommer lite bilder senare när jag har snyggat till.

Angående bilderna som kom förrut så har de inte kommit upp ser jag nu. Särigt som fasiken.
Jag får berätta om de någon annan gång.

Länk: Filmen

4 comments:

Anonym sa...

laddar ner den nu men kommer ta en halvtimme så bäst för dig den är kul/lärorik/inspirerande. Varför inte göra din publik tjänsten att ta dig en kvart och ladda upp den här bara? Osar lite dålig service..

Anonym sa...

Väl värt att vänta på för alla som inte sett Bullen i helskägg. Jag är mycket avis.

Anonym sa...

Oj vitbalansen var lite off där kanske. Hatar ju att vara en videoteknikfjant men vafan mitt helskägg ser ut att pruda gammelsmurfen.

Pappa sa...

Hurra va fint du kommer få det!

Skicka en kommentar