Snuslös




Sa jag förresten att jag inte har tagit en enda snus på hela dagen?
Det har jag inte i alla fall. Nu ser jag hur Erki, Kråkan och alla ni andra där hemma tänker - vad fan har det tagit åt pöjkvaskern?
Ja inte vet jag.

Jag var på urmakaren och lagade min klocka för mer än vad den (antagligen) kostade ny (det är en gåva så jag vet inte vad den kostade).
Jag fick i alla fall ett nytt armband och ett nytt batteri i den.
Eftersom det var så länge sedan jag la upp några egenproducerade bilder så ska jag ta en och lägga upp mest för att det behövs mer bilder här.

(Nu fotar jag alltså)

I alla fall. Först tänkte jag sitta in en cool pose men den blev inte så cool som ni ser. Då kom jag på en annan cool pose som inte blev så cool. Tillsist bestämde jag mig för att bara ta en bild på klockan och inget annat. Fast när jag kollade på bilderna så insåg jag ju att det här kan jag inte hålla undan allmänheten. Ha ha ha ha. Jag tänkte på fullaste allvar att den första bilden kunde bli cool. På riktigt. Ha ha ha! Det måste vara snuset som gör att synapserna felkopplar.
Fan jag borde inte lägga upp sånt här. Det bättrar ju inte på min redan skamfilade image.

1 comments:

Anonym sa...

jag har faktiskt bara tagit två på hela dagen. mest för att jag glömde köpa nytt.

Skicka en kommentar