Huston. We have contact!

Jag fick precis kontakt med den förlorade Norbergs-sonen Björn.Han är som vissa kanske vet i London och jobbar. Vad han jobbat med har vart lite höljt i dunkel dimma och eftersom han jobbat så mycket så har ingen fått tag på honom. Idag fick jag dock en kort, men exklusiv intervju med honom. Jag har här under publicerat hela konversationen som blev ganska kort!


Björn är Bold jag är Italic.

yo
yo! hur är läget?
du skall fa en redogorelse for vad som hant so far nan gang under veckan..
yeah!
idag e typ forsta dagen ja haft tid att ens kolla min mail
ha ha
hårda bud alltså
ja de e lite slitigt sen att man vart full varje dag utom 2 pa de for att kunna slappna av hjalper inte heller..
horde lite spannande rykten om ig ocksa..
och jag har en ny macbook air
ne har du köpt airen? varför då?
varför inte macbook pro som är bra?
airen är ju dyr
yepp men jag betalar ju inte de gor chefen..
airen e ber bizznizz
aha
ja men är den gratis så är det ju gott
vad är det du gör där i UK. jag har inte rikitgt fattat men har hört ett par olika bud
ja absolut
jag typ e chef over studion har
mest marketing
okay. men har du startat upp den eller var den igång när du kom?
nja en va typ lite igang men inget startat lixom
ok. går det bra då?
men nu ar vi up and running
ja lar kila nu men kommer ut i morgon..
ok
http://axelengstrom.com/flata.jpg
dar bor vi
yeah!
nice
ja den e fin kom a halsa pa..
ja garra!
fett nu piper jag
ok hej
tjo

Ja det blev inte mycket mer än så. Det är ju MSN så vissa svar överlappar frågor och så men eftersom det är helt oredigerat så blir det så.

1 comments:

Anonym sa...

Viktig kunskap: Scoutgården var från början Frälsningsarméns lokal och hette då Klippan. Att kalla den för Scoutgården är alltså fel, den heter Klippan. Tillsammans kan vi rätta till detta misstag.

Skicka en kommentar