EvilLaboratories.com

Jag kunde inte hålla mig.

Potmo.com
FuckYouAsshole.se
EvilLaboratories.com Ny!
MakerAndCreator.com
SinglePurposeSite.com
AllgemeineDigitalischeGesellschaft.com

FuckYouAsshole kommer snart att få innehåll. Jag har talat runt lite och jag tror att det kommer göra succé.

Den nya EvilLaboratories borde ju inte vara svårt att fylla med innehåll. Något genomont och djävligt. Kanske ett gråtande barn? Eller något ännu värre; en gråtande gubbe! Mwoah ha ha!

Förresten om någon vill ha mailalias så kan jag fixa det till alla mina adresser. Jag bara vidarebefodrar till er riktiga mail.

HawaiiKråkan@FuckYouAsshole.se?

2 comments:

Anonym sa...

jag är jävligt pepp på en john@ både AllgemeineDigitalischeGesellschaft.com och fuckyouasshole.com

potmo sa...

maila vilken adress du vill ha den redirectad till.
nisse att raketspel punkt se

Skicka en kommentar