Vad hände?

Jag har vart i Norberkukg i helgen. Jag åkte bil med MrDoktor och MsDoktor och deras kid Elsa. Allt gick bra och de märkte inte ens att jag hade 4.3 promille i blodet. Jag och Sarah och Olle var hem till Jiko på fredagen och snackade lite skit och klappade deras katter. På lördagen var jag hebögmma hos Fredda. Han har köpt en stor spansk vakthund som hade större huvud än vilket mytologisk monster som helst. Carro och några polare från hennes skola var där med. Sedan gick vi på gröna gubben där han den där Adam Tensfittta lirade. Jag tittade inte så mycket så jag vet inte om det var bra för någon från Fagersta berättade ingående om hur det var att vara taklägrövgare i Norge med alla dess glädjestunder och bekymmer.

Snart kommer Baggen och Stirrkan över hit. Det blir nice att hänga lite. Sedan ska jag dra hem till Joanna.

Nej nu blir det skitas lite, ta en dusch, borsta tänderna och fundera på om man ska käka något. Skepp och hoj!

0 comments:

Skicka en kommentar