Man frågar sig

Ja man frågar sig vad den förra bloggposten var för något. Ja kanske har jag censurerat bort något. Det tror jag knappast för det är inte min style!

I alla fall så har jag lite bilder som fyllt några minnesluckor. Jag tänkte jag skulle lägga upp dem och försöka kommentera dem efter bästa förmåga.

 
Först den här. Det är på den queerfeministiska tidsskriften Fuls release av deras nya upplaga på Cafe Edeborg. Det var i onsdags tror jag. Men jag vet inte riktigt. Här håller de låda med ett uppträdande. Hälften av mina fördommar om vad de i en queerfeministisk tidsskrift håller på med besannades och hälften grusades. "Sånna där" kan vara ganska trevliga ändå även om de inte förstått att "Förbön ger bot".

 
Den här bilden är lite suddigare. Den är tagen någon gång mitt i natten i fredags efter idogt funderande över ett världsomspännande projekt i hybrisens tecken. Strumpbyxor, rock och någon form av blandning mellan kippa och fez. 
Nu ska jag glo på en film tror jag. Vette fan vilken men någon. Tjipp!

0 comments:

Skicka en kommentar