Flygplansstrul del II

Snabba ryck. Nu kommer del två.

Hej Henrik.

Jag tackar för ett snabbt svar och den trevliga tonen i detta. Jag beklagar i lika hög grad som Ni att det inte förefaller finnas så mycket Ni kan göra för att hjälpa mig vidare i den uppståndna situationen. Jag tolkar ändå Ert "inte så mycket" som att det trots allt finns något litet Ni kan göra för mig och är mycket intresserad av vad detta är. Ehuru jag i viss mån varit synnerligen ivrig att lösa detta å det snaraste har jag idag stått i förbindelse med en av de svenska kvällstidningarna. Jag informerar Er om detta då jag finner det onödigt att Ni skulle få ohemult mycket massmedial dispublicitet på grund av en fadäs med en liten "betalningsfil". Väntar med spänning på vad detta "inte så mycket" i realiteten innebär och hoppas kunna lämna ett positivt omdöme om Ert företag till pressen.

Trevlig helg,
Hawaii-Kråkan


> To: ***
> From: customerrelations@norwegian.se
> Subject: ****
> Date: Fri, 3 Oct 2008 09:24:57 +0200
>
> (Vennligst behold emne-linjen dersom du svarer på denne e-posten/Please keep the subject when replying to this e-mail)
>
> Hej Hawaii-Kråkan.
>
> Mycket tråkigt att du blev drabbad på detta sätt pga av denna betalningsfil som gick iväg så sent.
>
> Dessvärre så finns det inte så mycket vi kan göra än att beklaga olägenheterna i samband med detta.
>
> Vi hoppas trots detta missöde att vi får se dig ombord snart igen.
>
>
> Med vänlig hälsning,
>
> Henrik S
> Norwegian
> Customer relations

0 comments:

Skicka en kommentar