Pathof

Igår var jag på Path of No Return på Nalen. Min visdomstand strular och jag inbillade mig att jag hade feber (vilket jag aldrig har. Jag har pli på min kropp. Ge den handen och den tar hela armen.). Peppen var inte på topp innan men när jag kom dit och såg de gamla goa gobbarna från Ö-Bro så bidde man ju gla.

Jag kom dit ganska tidigt och tittade på när de riggade och soundcheckade. Jag fick en lapp där det stod att jag var hangaround vilket jag tyckte var festligt. Man fick gå förbi alla vakter med den.
Eftersom jag inte drack något så fick jag äran att köra bussen någonstans där den skulle parkeras (oklart vart, antagligen utanför mig där det antogs att det fanns en plats). Jag slapp tillslut för det visade sig att Martin hade tagit lite ansvar han med.
 
Vi hängde backstage vilket jag tyckte var fräsigt. Här värmer PONR upp med små hopp och gester med armarna. I kylen bakom kunde man ta mackor med Nutella. Även det var festligt.

 
Publiken var inte riktigt med på noterna och väntade på Haunted som kom efter. Ingen rörde sig. Jag tror ingen andades, förutom de som stod på scen.
Matcheck (stavning?, uttal?) kastade sönder sin gura i en snygg pose´.

 
Efteråt körde Matcheck och Ceder ölhävartävling vilket ledde till...
De skulle även slagga hos mig men först drog de till hotellet där Haunted bodde och körde en veva.
Kvällens theme var "Han är Viking och han scorar mål MÅL, mål, MÅL, för gutten är gjord av stål". Det är en hejarramsa från fotbollslaget Viking Stavanger visade det sig.
I morse när jag kom upp låg det ett gäng döingar i vardagsrummet. Undrar om de ligger kvar när jag kommer hem. Nej nu ska jag kanske ta och jobba lite.

0 comments:

Skicka en kommentar