Svampfest fortsättningen

 
 
Jag inbillade mig att jag hade mer bilder som jag kunde skriva om men det var inte sant.

I alla fall. I måndags måste det vart var Joanna hem till mig och vi förvällde svampen. Svampe krympte ner till hälften av massan. Vi packeterade det i plastkassar som blev förvillande lika någon form av illegala substanser. Nu har jag svamp i hela köket och min dammsugare är trasig (alternativt är påsen full, orkar inte kolla). Jag gjorde förresten en svampstuvning med lite rostbiff och klyftpotatis men jag missberäknade helt klyftpotatisens tillagningstid så allt var kallt och segt när potatisen var klar.
De som vill ha lite svamp får skicka efter i kommentarerna. Frakt ordnar ni själva.

Nästa post kommer klockan två imorgon när ni nyktrat till.

0 comments:

Skicka en kommentar