Damsugare

[sic] hoho

Igår var jag och köpte en dammsugare. Min har enligt min uppfattning slutat fungera och jag var arg på den.
Jag trodde att en dammsugare gick lös på kanske en trehundring men det visade sig vara kapitalfel. 1300 för billigaste. Så den blev det. En Electrolux, klassiskt svenskt (?) eller tyskt (?), hursom bra. Jag körde en snabbis idag. Mycket bra resultat. Varför berättar jag detta för er? Vem bryr sig? Skit i det!

Jag är fortfarande mycket besviken på att De Aderton inte lagt märke till de litterära kvalitéerna på min blogg. Tio miljoner skulle räcka alldeles utmärkt för att dra sig tillbaka vid en ringa ålder av 23 och bara leva rövare resten av livet.

Det var något jag skulle skriva idag som var viktigt, kanske livsviktigt, men jag kommer inte ihåg vad det var så jag babblar bara på.

Just nu sitter jag hemma och äter gårdagens knapriga pasta, lyssnar på soundtracket till The Fellowship of the Ring och laddar för någon form av kalas. Det blir kul. Spännande.

Förresten jag köpte en skäggtrimmer å. Det var det jag skulle säga.

1 comments:

Anonym sa...

Tio miljoner skulle antagligen räcka till ca tio miljoner tärningar. Hur fett vore inte det?

Skicka en kommentar