Partaj

I fredags var jag på en födelsedagsfest någonstans vid rådmansplan kanske med Joanna. På inbjudan stod det att man skulle ha hatt. Vi, liksom merparten av sällskapet, hade helt sonika struntat i det. Dock var det några som tagit det på största allvar.
 
Den här flickan är en av dem. Det tog mig åtskilliga minuter att få en paparazzibild då jag inte vågade fråga. Ni ser den blev ju inte optimal men man skönjar ju en Fez i suddet. 

 
Vissa hade även tagit "hatt" ett steg för långt. Eller så hade alla andra tagit det ett steg för kort.
Som ni ser var det ganska arty och väldigt roligt. 

 
Eftersom detta är Stockholm måste man kommentera lägenheten. Den var fin.

 
Här är en tjej (till vänster) som sa att hon talade esperanto men när hon skulle komma till kritan så hände inte så mycket. Joanna kallade henne för en fågel i något sammanhang vilket ledde till att jag började sjunga "Have you heard abount the bird?...." hela kvällen. Bird bird bird bird bird bird bird bird.
  
Här är en med ett moln som hatt. Det är lite svårt att se men ovanför han som står närmast i grå skjorta så är det ett litet moln. Där bakom till höger är hon som fyllde år. Hon har en rödspätta som hatt.
Nu ska jag äta frukost, boka tvätttid och ta ett varv på Bianchin.

0 comments:

Skicka en kommentar