Skam över mig

som glömt att blogga om detta.

Världens bästa Joanna var ju nere på bok- och biblioteksmässan häromveckan i GBG och ur min synvinkel hade hon bara ett mål, en mission, nämligen att skaffa en autograf från grabbarna i Kapten Stofil-redaktionen.
Lindengren (EDIT) och Nessle fanns inte att få tag på men den ej sämre Johan Wanloo stod i montern. Den som kan sin Kapten Stofil vet ju att Wanloo är Feskarn. Se vilken fin bild han ritade: (Dock inte i blod som det stod i beställningen men det får duga)

Jag fick även den här fina boken från seriefrämjandet och Giftas II av August Strinberg i feministisk tolkning.
Två bilder ner på innehållet (tomt).

Skapligt kalas! Nu ska jag försöka städa tror jag. Det är okänligt att bo hos mig just nu.

Förresten, bonusar:
Diagram som hängde uppe på Jadestenen. Ser ut som att det går bra.

Hål i Erkiis strumpa som avslöjar målade tånaglar. Bilden avslöjar även att han har en vänsterfot till höger och vice versa.

2 comments:

Anonym sa...

Lindenberg? Den tyska rockmusikern Udo Lindenberg? Min fantasi skenar iväg, jag vet att du skrivit något i flaggorna. Subliminala budskap har alltid intresserat dig. Säg nu! Jag gissar på "göttare än klimp".

potmo sa...

Skämmigt att skriva fel. Även om jag med nöjde skulle införskaffat Udo's signatur på en bit papper så tror jag inte han kan skriva ens sitt namn. Jag tror inte det står något i flaggorna. jag förstår inte var du fått att jag gillar sublima budskap ifrån. Jag tänker aldrig på sånt. Kan inte en båt bara få vara en båt?

Skicka en kommentar