Post 400!

Post 400 dedicerar jag till alla mina vänner, min familj, gud och alla jag älskar! Love u!

I alla fall så var jag ju hemma hos min moster och styrde kontrakt. Det gick som på räls så nu har jag ett fresh kontrakt på ett år på knivsöder (jag tror ifs att knivsöder är lite mer mot hornstull men jag vet inte). Jag fick ett sånt djävulens skithugg på vägen dit men jag ville ju inte klampa in och det första man säger; kul att ses nu första gången på typ ett år, är det lugnt om jag skiter plugg i toan? Vi satt och tjålade ett jäkla tag, typ tre timmar och drack te (hon är en sån som tar te på lite för stort allvar).
Nu ska jag bara säga upp min lägenhet som jag har nu. Eller ska jag hålla den en månad till och försöka hyra ut den i andra hand? Det är ju bra att ha ju! Jag vet inte. Måste bestämma mig i morgon påskottdagen i alla fall för annars får jag ofrivilligt en extra dubbelhyra!

Nej nu lär jag skita för det glömde jag och snart blir det brunparty!
Jag flyttar in 1:a April! Yo!

0 comments:

Skicka en kommentar