Landerstets...

... får bli en annan gång. Jag har av en trogen läsare fått ett rykande hett tips om en av Norbergs (tidigare) stoltheter. Vår egen slaktare Landerstet. Dock så har jag ju inte länkarna till detta scoop uten de är på en annan dator så det får bli en annan gång.

Idag var jag och lunchade med Adam, Patrik, Martin, Cederborgen och Björn. Jag åt tre pankakor för 40:-. Det var lite av en besvikelse. Path skulle på turné i balt-länderna idag med Nightliner och allt men det blev lite uppskjutet för Adam blev dålig i magen. Hoppas han kvicknar till så de kommer iväg.

jag känner att det är dålig säsong för bloggande just nu. Jag vet inte varför men det går långsamt. Jag vet inte rikitgt vad jag ska sitta och ljuga om.

Jag försöker komma på något kul Hawaii-kråkan sagt som jag kan sno men det står still.
Jo nu kom jag på en sak. Jag har hittat en ny blogg som är väldigt bra.

Kommunalråd. Check it out! Det är inte eoner av inlägg men jag tror bloggen är nystartad och det är ju som sagt inte säsong.

2 comments:

Anonym sa...

Jag hoppas tipset om Landersteds inte har att göra med en viss anställningsintervju och kroniska sjukdomar. I så fall är det jävligt gammart.

Vill man vara bonnig (och det vill man ju ibland) kan man skylla på att torsdagar är den dag i veckan det är längst sen föra helgen. Därav lite att skriva om. Annars är jag väldigt nyfiken på hur det går med ditt tekniklegobygge av berg-och-dal-bana.

Anonym sa...

Och har man total brist på idéer kan man alltid lägga upp bilder på sig själv kalle-anka. Fungerar jämt.

Skicka en kommentar